Arkadaşlar sağlık ocağında gebe izlem için dün kan ve idrar vermiştim sonucumu aldım sonuç-(( plt:117:000, idrarda eritrosit ve lökosit +)) yazıyor. Aile hekimim kadın doğum doktoruma sevk etti yarın gideceğim. Sonuçlardan anlayan varsa bakabilir mi lütfen