Cananhafsa Merhaba kızlar 27 haftalık hamileyim bu güne kadar hep ağda kullandım ama bu günden sonra çok zor oluyor tüy dökücü krem kullanmayı düşünüyorum sizce hangi markayı kullanmalıyım . Aslında çokda kullanmak istemiyorum ama mecbur kullancaz artık
KaderAkkabak96 Cananhafsa bende hep aqda kullaniyorum sizin qibi zorlandim cok utandim ama kuafore qittim
munireglr Cananhafsa jilet ve tüy dökücü tüyleri sertleştirir. ben de 25 hastalığım yaklaşık 7. 8 yıldır eldiven kullaniyorum. Şuanda ona devam ediyorum ama tabi karnım zorluyo şimdiden ama ayna kullanarak yapıyorum
Deletedmom71 Cananhafsa jilet kullanın bence çünkü tüy dökücü kremlerin bikini bölgesinde kullanımı tavsiye edilmiyor ve kimyasal
Cananhafsa KaderAkkabak96 onu bende düşündüm ama hem utandığımdan hemde herkese kullandıkları ağdayı kullanmaları çok hoş değil bide tenim çok hassas hemen alerji oluyorum
YaprakAydnKestel Bncede ağda en iyisi hamilelikten dolayı hormanlarımız değiştiği için ağda canımı çok acıtıyordu bnde gilette venus kullandım ama çok pişman oldum kaşıntıdan geberdim resmen agdaya devam et hem uzun süreli hem sıkıntısız
melisamother Canım Gillette Venüs var herkes çok net ediyor ve bir tık daha geç çıkartıyormuş bence dene