Merhaba gebe olduğumu öğrenmeden bir hafta önce boğazımdaki lenfler şişti ve baya ağrı yaptı kan testleri falan yapıldı korkulacak birşey yok dedi kbb doktoru daha sonra iner gibi oldu şuan 6+3 teyim sağ taraf yine şişmiş gibi ağrı hissetmiyorum korkmaya başladım antibiyotik te alamam bu durumda böyle birşey yaşayan oldu mu yardımcı olur musunuz bana da nasıl bir yol izlendi