Zeynep0606 Merhaba arkadaslar dekavid yaninda ayni zamanda balik yagi kullaniyormusunuz hangi markalari içiyorsunuz?
Pnrtrz Zeynep0606 decavid kullandım ama onun zamanı var içtim bıraktım şimdi 39+6 dayım hala ferro sanol ve regenesis max balık hapı kullanıyorum
13579 32 haftalıkken gittim dekavit kullanıyordum doktor bebişin kilosunu az buldu ek olarak ta omega3 verdi günde iki yumurta iki bardak süt bir kase yoğurt mutlaka tüketmem gerekiyormuş
Gulsumm32 Emel38 zaten sanırım onu parası ile alıyorsun benim kullandığımin adı imom diye bir ilacti 64 tl ye alıyordum
Gulsumm32 Ben ilk 3 ayda balık yağı kullandım şimdi bırak dedi doktor tadı çok iğrenç ben her içmeye yediğimi geri çıkardım
annelikseruveni Emel38 decavitte yok diye biliyorum hiç kullanmadım ben doktorum bunu önerdi 14. Haftadan beri kullanıyorum. Günlük 2 ceviz ve haftada 1-2 kez yüzey balıklarından tüketirseniz omega 3 açısından oldukça yararlı😊
Emel38 annelikseruveni ceviz yiyirom günlük 2 tane..meyvelerin eksik olmaz.sütümde ama yumurta ile aram kötü kokuyor hala..20 haftalık olduk.Allaha emenet
annelikseruveni Emel38 yumurtayı çaşitlendirerek yemeyi bi deneyin isterseniz çünkü gerçekten önemli bi besin krep yapabilirsiniz peynirli maydanozlu omlet tarzında deneyebilirsiniz
Emel38 annelikseruveni çalışan bir bayanım malesef yumurtanın çeşitlerini yapman lüksüm yok isyerinde.koksada yerim artık.
annelikseruveni Emel38 gebe ve çalışan olmak çok zor anlıyorum sizi 🙄 bebişlerimizin sağlığı için biraz sıkacaz dişimizi😍
annelikseruveni Emel38 hangi kurumda çalışıyorsunuz artık kamuda 24te idari izine çıkarıyorlar bende 24te ayrıldım sizin 32yi beklemeniz mi gerekecek