Merhaba, ekim ayında betahcg 90 ile başladı bir haftada 950 çıktı ve on günde tiroid değerlerim fırladı tsh ım 58 e çıktı hashimoto tiroidi olduğumu söyledi endokrinci ve düşük yaptım,embriyo keseye yerleşmedi, bu ocak ayında reglim iki gün gecikti doktora gittim betahcg 4,52 çıktı 1 hafta içinde ulaştığı değer 70 oldu ve pembe su gelmeye başladı doktorum gene kimyasal gebelik olduğunu söyledi . 1 yıl oldu bebek isteyeli bunun 10 ayında ve 13 ayında hamile olduğunh öğrenip düşük yapmış oldum eşim ve ben çok üzüldük. Benim gibi tekrarlayan düşükleri olan varsa sonra nasıl normal sağlıklı gebelik geçirdiniz ve doktorunuz hangi testleri yaptı, aşılama ya da tüp bebek mi denemeliyiz? Üçüncü kez düşükten korkuyorum.