bernabaskaci Kızlar 38. Haftama girmek üzereyim som kez bir ağdaya godeyim diyorum doğumu tetiklemez degilt mi? Jilet kullanamıyorum ben tahriş ediyor zaten tuy dökücü vs önerilmiyor diye biliyorum.
FeminaBet bernabaskaci Çok ters bir hareket yapılmadığı sürece son ana kadar yapılabilir. Op.Banu çiftçinin kitabında da yazıyor. Problem yok yani
Gizemceylan bernabaskaci siz kendinizi kasmıyorsanız bi sıkıntı olmaz ben de gidicem ama korkuyorum kendimi kasarım diye çünkü acıdığı zaman kasıyorum ben 😕