gebisbebis Beratzgenci Beratzgenci inşAllah zamanını bekler hayırla alırsınız benim doktor 36. Haftadan sonra doğum oldu mu erken sayılmıyor dedi. Sizin bebiş biraz daha sabretsin bakalım biraz sabırsız sanki ☺
sevgiiustunn SemaOnur benim de öyle kafası kanalın girişinde ama girmemiş. Ama hareketlerinde azalma Yok hep aynı belim ağrırken bile maşallah
gebisbebis sevgiiustunn benimki ayağıyla çok ittiriyor karnımın şekli hep bozuk yuvarlak değil sürekli toplanıyor toplandıkça sancı yapıyor
sevgiiustunn gebisbebis erkek mi sizinkide 😇 Benim de öyle karnım hep yamuk. Yada sağ tarafımda sürekli
esrasim gebisbebis canım doktoruna güven benim de 37+5 te nst de sancı çıkınca yatış yaptı doktor ben de inanmamistim istemedim hatta yatış ama o gün doğum yaptım hazırlıklı olmanda fayda var