minnie123 Biberon ve Emzik ilk aylar meme reddi yapmaması için önerilmiyor. Ona alışınca sizi emmeyebilir diye. Ama minik suluklardan koydum ben çantaya, emmezse falan diye ondan vermek için. Mama da bence almayın yanınıza, gerekirse bi koşu alınıp gelinebilecek bişey. Belkide çok sütünüz olacak mama ziyan olacak sonrasında