Melekege1 27 aylık oğlum var.37+4 gebeyim. Emziriyorum. Öğrendiğimde 9-10 haftalıktı gebeliğim,oğlumda 20-21 aylıktı. 4 farklı kadın doğumcuya, 2 tane çocuk doktoruna danıştım.Emzirme danışmanımla görüştüm.Covid var, 20 diş tamamlasın,travma olmasın,emzir bırakırsa kendi bıraksın gibi aynı manada şeyler söylediler. Gece emmeyi de o dönemde oğlum kendi bıraktı ben zorlamadım.Daha önce 1 yaş ve 15-16 ay civarı gece emzirmeyi kesmeyi denemiştim ve çok ağlamıştı baya krizler yaşamıştık vazgeçmiştim. Hiç ağlatmaya kendimi de harap etmeme gerek yokmuş.
Şimdi sallamadan,emmeden uyuyor.Gün içinde aklına ne zaman gelirse ne kadar emmek isterse o zaman emiyor.
Önceki gebeliğimde rahim ağzı yetmezliğim vardı serklaj yapılmıştı.Bu gebeliğimde tekrarlamadı.Sütüm kolostruma döndü,son kan tahlillerinde benim ve oğlumun değerleri iyi.Karnımdaki bebeğimin gelişimi suyu plasentası hareketleri filan normal.