Glsmozkn doktorunuz yazıyor canm ben direk eczaneden aldım gaz damlasını sabsinplex kullandık bağırsak düzenleyici de doktorumuz doğdu andan itibaren verdi maflor un yeni doğan sarı şişeydi 2 nci ayda mavi şişe 3 ayda da biogaia kullandık ihmal etmeyin doktorunuzla görüşün bence