Merhabalar 36 haftalık gebeyim nst girdim aşırı sancın var diyor doktor ama bende tık yok serum taktım tekrar nst girdim ama yine aşırı sancı çıktı bende yine tık yok. Doktorum ciğerlerinin gelişmesi için bi iğne yaptı ne olur ne olmaz diye yatış dedi ama ben eve gelmek istedim bu durumu yaşayan bilen birileri varmı kızlar yazarsanız çok sevnirim.