Merhaba hanımlar hamile olduğumu bilmeden gebeliğin 2. Haftası gibi tomografi çekilmişim şu an 12 haftalığım ve ikili taramam temiz çıktı ama doktor üçlü taramayıda İsticem çünkü ne kadar radyasyon aldığını bilemeyiz dedi ☹️Çok tedirginim benim gibi olanlar var mı ne olur yazsın