Dün hastaneye kaldırıldım kanamam olduğu için bugün size ankara şehir hastanesinden hastane yatağımdan yazıyorum herkese tek tek yazamadım benim için endişelenen dua eden bütün annelerden Allah bin kere razı olsun kimseyi burda böyle çaresiz beklemek zorunda bırakmasın herkesin bebeği sağlıklı sıhhatle dünyaya zamanında gelsin kızlar güzel beslenin tek tavsiyem bu olacak bebeğim şuan 29+1 haftalık gelişimi 32 hafta ile uyumlu dedi doktorum 1.700 kg 40 cm olmuş erken doğum olsa bile korkma dedi doktorum bebeğin güzel gelişmiş ciğer geliştirici vurdular bir doz bekliyoruz çok zormuş gerçekten anne olmak annemin kıymetini bir kez daha anladım . Hastaneyi de erken görmüş oldum gerçekten düşünenlere tek tavsiyem gidin düşünmeyin bile ben bu hastanede takipliyim kanamam olduğunda ambulans direk beni buraya getirdi ve muazzam bir şekilde ilgilendiler ileri seviye vajinusmus hastasıyım doktorlar allttan trans vajinal bakamıyorlar ona rağmen o kadar şefkatle yaklaştılar ki korktuğumu görünce tek tek 10 tane uzman geldi denedi cinsel terapist eşliğinde ama başaramadılar üstten baktılar artık en ince ayrıntısına kadar gösterdiler bebeğimi cok ağladığımı görünce bir doktor elimi tutup güçlü ol bebeğin çok güçlü olucak dedi elimden sımsıkı tuttu hastanede riskli yüksek gebelik bölümünde yatıyorum odam iki kişilik sabah akşam dezenfektan ediliyor yastıklarım herseyim değişti nöbetçi hemşire gelip yapılacakları anlatıyor banyo mu bile eşimin yaptırmasına izin verdiler üstümü giydirip indi geri aşağıya refakatçi kalamıyor şuan için tek başıma kaldım ama hemşireler doktorlar resmen başımdan ayrılmadılar gelip gelip kontrol etiler ilaçlarım tansiyonum gece bile ölçüldü diyeceğim o ki tereddüt etmeyin bana da dualarınızdan yer verirseniz çok mutlu olurum Allah hepinizden razı olsun