Kızlar trendyoldan lohusa elbisesi alan var mı memnun kaldınız mı acaba?
Bende bakıyorum üste kalsın diye yazıyorum
Sifahtn123 dün dışarıda baktım çok koca karı işi gibiydi 😛🤦🏼😆