Asya_2402 Esraaanur Ben baby plus safe Side kullandım ilk oğlumda.10 ay kadar yattı kuzum.Şimdi 2. Oğlumda da kullanacağım inş
sue92 Ben anne yanı olarak joie kubbie aldım. Anne yanı beşiklere göre biraz daha büyük. Daha uzun süre kullanılabiliyomuş.