Selin2 Busekayra 37+5 hersey normal sessiz sakin ilerliyoruz bazen ufak bir bıçak saplantısı gibi olup geçiyor o kadar🥰☺️🤷🏼♀️ Bakalım bekliyoruz ❣️
ZehrasMom Busekayra 37+1 olduk bizde kasıklarımda baskılar arttı çok fazla yürüyemiyorum ayakta duramıyorum geceleri uyuyamıyorum bir an önce sağlıkla doğsada ağrılardan sızılardan kurtulsak 🥲
Selin2 Busekayra Amin insallah rabbim bekleyen herkesi hayırlı zamanda kavustursun🥰🙏🏻 Valla hareketleri bile bazen canımı yakıyor cok zorlanıyorum ben hele ultrason muayenesi vs ona bile canim yaniyor hayırlı zamanda doğsunlar vallahi biran önce yoksa yattığımda bile zor nefes alıyorum artık🥰
Busekayra ZehrasMom inşallah🥰🙏🏻 Yürütmüyorda sürekli aşağıya zonklama sancı giriyor geceleri belimin tam ortası ağrıyor kasıklarım ağrıyor He gelcek diyorum ama böyle beklediğim için de inat ediyor galiba 😂 33 de erken doğum riskim vardı şimdi ben gelsin istiyorum o gelmiyor 😂😂
Nazan02 Amin inşallah bende artık nefes alamıyorum yatamıyorum hayırlsııyla bı kucagımıza alsaydık🥰 sancılar yokluyor beni ara ara dün acile gittim o kdr kötüydüm nstde sancı cıkıyor ancak acılma 1 santim oldugu için geri eve geldim
Busekayra Nazan02 benimde sancılarım var nst de çıkıyor ama ne açılma ne bişey hiç bişey yok bekliyoruz bakalım hayırlısıyla 🥰🙏🏻