Bende hamileliğimin başından beri kullanıyorum, düzenli kullanırsanız hiç bir sıkıntı yaşamazsınız, kahvaltıdan mutlaka yarım saat önce atmanız gerekiyor aç karna, ve başka ilaçlarla kullanmamanız gerekir etkileşime girer. Yarım saatten önce olursa hiç bir fayda etmiyor ilaç haberiniz olsun. Düzenli kullanmadığınız takdirde hem zeka geriliğine hemde düşüğe yol açar