Selin2 insalllh canım benim çok saol inan hani ilk başta kendimi suclamakla başladım benim yüzümden oldu tasiyamadim die sonra biraz daha toparlaninvs doktorlara tabi zaman geçtikçe daha iyi anlıyor insan benim enfeksyn da dedgn gibi hiçbir belirti göstermedi hatta 18 haftada detaylıca sordum benden beyaz sulu akıntı geliyor dedim normal gebelikte o dedi çünkü koku falanda yoktu ve aradan iki hafta gectitetenoz oldum kahvrengi akıntı geldi doktora gittim ve Altan muane etti yoğun enfeksiyon dedi yanma kaşınma kötü koku hiçbir şey yoktu yani hatta idrarda bile ilaç gerektirmicek kadar çok düşük çıkmıştı vs olan oldu şimdi geleceğe odaklanmak istyrm insalh nasip ederse rabbim bu olanlar doğu yerinde Iğdır’da basima geldi bitane hastane vardı olanaklar ve ilk çocukta falan zaten kürtaj karıyla bulunuyormuş ben bunu sonradan öğrendim şimdi kalırsam hamile direk Adana’da memlekette olacağım eşimin tahini çıkacak bu yıl uzak biyer olurda ailemin yaninda olcam çünkü gurbette iyi insanlarla karşılaşmadım çok stresliyrim bide kaynanamgil eltim yıl çok üstüme geldiler telefonla bile olsa umarım herşey güzel olur dedgn gibi kafaya takmicam bundan sonra kendimi düşüncem herkes gibi,🥰❤️🧿 rabbim sizlere kötü şeyler yaşatmasın hiçbir hamile kadın üzülmesin ağlamasın