2subat Çok fazla bir bilgim yok ama kardeşime annem Nutrilon mama vermişti. 40 günlükken ölümden döndü, Allah esirgesin idrar yolu enfeksiyonu geçirdi, en büyük hastaneler çare bulamayıp , yemediği halde illa anne sütü dediler, hastanede üşütmüş doktor, çok güSel bebek diye üç dört kat doğumun hemen sonrası almış gezdirmiş. Sonra küçük bir hastaneye götürdü annem , artık psikolojik olarak çökmüştü, Nutrilon mama alın dedi, tabi antibiyotik tedavisine de başlanmıştı. Fakat mamayı yediği hafta dökülen kirpikleri , saçları bile hemen çıkmaya başladı, kilo aldı, bir haftada fark etti. Her bebek aynı mamayı sever ve iyi gelir diyemem tabi ama, fikir olsun diye yazdım.