Ayselssl123 Doktorumuz kız demişti ve 20.ci haftamızda oğluşum olduğunu öğrendik. Hevesleyip bi iki kız kıyafeti almıştım.Var mı bu durumu yaşayanlar 😁
Medine_25 Ayselssl123 Bana doktorum 2 kere tahmini kız dedi 17+5 4te oğlum olacağını öğrendim. Ben değil de teyzesi ve babaannesi Bir şeyler almıştı tabi değiştirmek zorunda kaldık😂
Meneksekara Ayselssl123 Perşembe gidincem inşallah süpriz olmaz 😂 değişmez dedi ama içime şüphe düştü sürekli değiştiğini duyuyorum etrafındam
Edadncl55 1 aydır gitmiyorum 21. Haftadayım insallah değişmez ilk kız tahmin etti 16. Hafta da erkek dedi bakalım ne diyecek
Ayselssl123 Edadncl55 Edadncl55 hadi hayırlısı inşllahh canım. Tek isteğimiz sağlıklı olması. Belirti var mı hiç mesela ben hep tatlı yiyorum ve karnım sivri fazlada belli olmadı henüz😊
Ayselssl123 Meneksekara evet çok değişiyo doktoruna görede değişebilir . Hayırlısı olur inşallah sağlıkla bebeğine kavuşursun 🌸