snnur97 Kızlar 8+5 haftalık hamıleyım son gunlerde aşırı kasık agrım oluuo akşamları ozellıkle kalçama ve bacagıma vuruyo agrsı bırde gbelık kıstı varmış 2 bucuk cm ondan olurmu acaba
Hasret_ snnur97 gecmiyooo 🤷♀️Ben 8. ayimdayim daha cok artti benim , lzellikle ayakta cok durunca yorulunca oluyo Bebek agirlasinca oluyo Rahim agzini da Doktor ölcüyo ultrasonla ama ein iyi sonuc vajinalqmuane
snnur97 Hasret_ aynen ayakta durdukca oluyo genelde bende kıst cıktı ona bagladım ben ama magnezyum eksıklıgı falnda dıyokar bıde benım daha cok kucuk ya yerlestgı ıcın olur dıyolar kotu bişeymı sıyatık olmak korktum şuan😔
Hasret_ snnur97 yok her hamiellikte oluyo kalcadan bacaga vuruyo sadece yerlesme agrisi 4-5 haftada olur 2 ayi geckin olmaz ☺️ Kistle alakasi oldugunu sanmiyorum , Magnetismus hergün icerim o fayda etmez yat sürekli ayakta kalma googlawyaz siyatik diye
Hasret_ snnur97 2 Ay bitecek ne yerlesme agrisi kim dediyse uydurmus, 8 haftayi bitmissin 8+3 9. haftandasin
Hasret_ snnur97 Bak canim birde buz torbasini Bir beze koy o siyatik sinirin üstüne koy agriyo dindiriyo
snnur97 Hasret_ neresıne koyayım nerde oldugunu bılmıyorumkı kalcamdan asa dogru ınıyo ayaklarımın altına scak su torbsı koyuyorum sdece
Hasret_ snnur97 sicak su torbasini Sakin baska yerine koymus 😉 Allah korusun erken dogum riski olusturur