Syma-ma Ilknur1 evet canım oluyordu bana da hiç sıkıntı stres yapma hatta öksürünce hapsurunca aniden ağrı giriyo sonra adet sancısı gibi ağrılar falan da oluyor bunlar hep normal.
Azrabetulunannesi Ilknur1 çok çok normal ben ağladığımı bilirim 1-2 saatte bir 5 saniyeliğine gelirdi şu an 29. Haftamdayım hiç bir sıkıntı yaşamadım şükür
Varol123 Ilknur1 bende 8+4 teyim oluyo bendede hatta bazen fazla olunca panik yapiyorum hastaneye kosasim geliyo suanda bile var
Ilknur1 Azrabetulunannesi ayy çok sağolun içim rahatladı çok korkmuştum az önce bi girdi hapşırıken korktum
Varol123 Ilknur1 İnanirmisin son gidisimde soracaktim heyecandan unuttum ama normaldir diye tahmin ediyorum birde benim yumurtalarim fazla büyümüş ve küçülmesi zmaan alir demişti doktor o zamana kadarda normalmis sanci demistiler