Hilalsny Doğumunuz kışa denk geliyorsa kesin alınmalı şu an, süs olarak değil yanlardan boşluklardan soğuk gelmemesi için ayrıca bebeğin ayak,baş sıkışmaması için. Aldığınız beşik büyükse şimdiden alın bence, çünkü yazın olacaksa bile önümüzdeki kışa kullanırsınız her türlü alınacak birşey