3 defa femara ve çatlatma iğnesi kullandım bu ayda hsg cektirdim herhangi bir sorun çıkmadı şükür eşimdede bendede herhangi bir sorun yok Doktorum bu ay aşılama yapıcaz dedi ama ben çok kararsız kaldım hsg den sonra 3 ay deneyin diyende var hsg çekilmisken aşılama yaptır geç kalma diyende var sizin önerileriniz neler ? Aynı durumu yaşayanlar ? Gelin konuşalım