Şuan 24.haftamdayım haftaya pazartesi randevum var aslında bu hafta gitmem gerekiyordu ama pazartesiye almam gerekti. doktorum muhakkak şeker yüklemesinden bahsedicek geç olmaz değilmi çok yaptırmak istiyorum geç kalmış olmam yani değil mi randevu tarihini 1 hafta ileriye atmak zorunda kaldığım için endişe ettim ☹️