ZehrasMom Tugcensar ertan aydın’ı kesinlikle öneririm bizim ailemizin kadın doğum doktorudur kendisi. Hatay dışında yaşadığım için gidemiyorum ben ertan beye olsam kesinlikle ona giderdim. Güler yüzlü ayrıntısıyla herşeyi anlatan bir doktor ve sonuna kadarda normal doğumu destekliyor
Gly_87 Tugcensar gunaydin kesinlikle ertan aydin..dun sabah da kontrolum vardi,esimde bende ertan hocayi cok seviyoruz,hatta esimi biraksam her hafta gidelim diyecek 🤣🤣ne zaman gitsem veya arasam her konuda icimi rahatliyor.29-30. haftamda zature baslangyla covid gecrdm 1 hafta arastrma hastanesnde yattm ve gebelik basindan beri pihtilasma problemim oldugundan hocamizla her zaman irtibat halindeydik,doktor memnuniyeti kisiden kisiye gore degisir tabiki ama ben ve ailemdeki bi cok kisi ertan hocamizdan cok memnunuz🙏🙏
Mucizeeemmmmmm Tugcensar akın Karaca’ya gidiyorum. Evet palmiye hastanesinin en çok hastası olan doktorları Süleyman Arslan , Ertan aydın. Ama aşırı dolular istediğin zamana randevu bulamıyorsun, sıranı bekliyorsun , kapısının önleri kapış kapışşş. Ben Süleyman’a gideyim dedim 3 hafta sonraya anca randevu verebildiler. Ama akın Karaca her zaman ulaşılabilir. Randevusuz bile gitsen seni hemen alıyor. Bira 9 da randevusuz gittim ilk beni aldı 🤣 Ayrıyetten ultrasonda çok iyi detaycı güleryüzlü şakacı öyle işte 😇 ve her zaman mesaja cevap verir. Bazen oda çok bazen geç yaZıdpı oluyor ama yinede görüldü bırakmıyor gün içinde dönüş yapıyor. Bazen saniyesinde cevap yazıyor. Ee olsun o kadarsa doktor sonuçta acil ameliyatları çıkabiliyor 🙃
mavikelebek_ Tugcensar kesinlikle ertan aydın rahim ağzı yetmezliğinden erken doğum riskim var sayesinde yarın 36. Haftama gircem çok ilgili bir doktor 🙏🏻🙏🏻
hazal1991 Ben Akın Karaca’ya gidiyorum memnunum, bilgi vermesi, ulaşılabilirliği, ultrasonu bana gayet iyi geldi, tabi doktor olayı kişiden kişiye değişebiliyor ben memnunum ama herkesin bu konuda kriteri farklı olabiliyor
Tugcensar ZehrasMom bende hatay dışında yaşıyorum ama doğumu hatay da yapma kararı aldım hastane olarakda palmiyenin iyi olduğu biliyorum ama doktor bilgim yokru sqğolun 😅
Gly_87 Tugcensar simdiden hayirli saglikli bir dogumunuz olsun,insallah sizde bizim kadar (ben esimi de hamileden sayiyorum 🤣🤣) memnun kalirsiniz 😇🙏
Tugcensar Gly_87 hepimizin inşallah sağlıkla kucaklarımıza alalım ama ertan bey hakkında kime sorduysam hep kötü konuştular kararsız kaldım
Gly_87 Tugcensar daha öncedende dedigim gbi doktor memnuniyeti kisiden kisiye gore degisiyor her gebenin beklentisi farkli oluyor,benim 1 kaybim olmustu,tekrar kendime gelebilmem ve simdiki hamileligimde bu kadar riske ragmen cok sukur bu kadar ilerlememiz hepsi ertan hocanin motivesi ve ilgisi sayesinde, kayinvalidem ve kayinbabamda doktor onlarin bile tavsiyesini almistim ben ertan hocayla ilk tanismadan önce.gönlunuze hangi doktor sinerse onunla devam edin 😇🙏
Tugcensar Gly_87 ben genelde doktor beklentisi çok yüksek bi insan değilim ama 2 ay var doğumuma ve doktorlar bu durumda bazen kabul de etmiyo gebelik takibini yapmadığı için ama Hastane dosyam yanımda inşallah bi sıkıntı olmaz
Fatmamuduk Tugcensar geçen hafta konuştum bende normal 2800 olmuş sezaryan 3000 tabi epidural-spinal dışı fiyatlar