Fificim şeker yüklemeden sonra hemen kendim diyet türü beslenmeye başladım karbonhidrat Beyaz unlu herşey makarna pilav tatlı paketli ürünler patates havuç vs gibi şeyleri tamamen çıkardım hayatımdan bi anda 10 gün falan öyle oldu dahiliyeye randevu bulamadım hemen çünkü kendim idare ettim sonra dahiliyeye gittim geçen hafta o da şeker ölçüm cihazı almamı bi hafta sonra tekrar gelmemi söyledi bir de diyetisyene yönlendirdi gittim o da kiloma, beslenme şeklime göre belli kalorilik diyet listesi hazırladı verdi listedekiler bana çok geliyo tam uymuyorum acıkcası ondan daha az yiyorum şuan bir de en önemlisi yemekten sonra mutlaka hareket edilmedi şeker ölçüm cihazından sonra farkına vardım yemekten sonra hareket etmezsen yüksek cıkıyo ama evin içinde 15 dk yürüyorum şekerim normal oluyo mutlaka her yemekten sonra yürünmeli gün içinde de çok hareketsiz kalınmamalı bence ve su içiyorum günde 2,5-3 litre