damlali benimde kanamayla gittim damlacikti plesanta bebeğin önüne geçmiş erittigi içinde kanla birlikte disair atiyo dedi böyle sikinti yok aadece sezeryan oluyomus eğer düzelmezse öyle demişti ve bol bol dinlenemn gerekiyomus o ara .benim şansım erken olmasiydi onun son zamanda bebekde yerini almaya artık başladığından yer değiştirmesi zor oluyomus 2 hafta içinde bebeekle birlikte oda yer değiştirdi 19 haftalık falandkm sanırım .Şu an 38 haftaligim herşey yolunda 🙂umarım seninde düzelir 🤲🤲