Busraaak Merhaba arkadaşlar ben 12 haftalık hamileyim ve ikili tarama vaktim geldi. Size sormak istediğim devlette kan tahlili süresi 14 gün diye biliyorum acaba özelde de sonucun çıkma süresi aynı mıdır?
mlkkk Busraaak bende özelde yaptırdım 15gün sonra dedi yani hastaneden hastaneye bağlı ama 6 7günden az olmuyor genelde