Klncnrbhr 28 haftalık gebeyim diş ağrısından duramıyorum kadın doğum doktorum dişe işlem yaptırmama (çekim) müsade etti ama diş hekimi bulamadım yardımcı olacak birisi var mı acaba?
cryingbaby Klncnrbhr mahall ankarada , Tolga Kodaz var. Biraz pahali ama çok hijyenik, anlayisli. İlk cerrahi çekimimi yaptirmistim ona, dikisli mikisliydi, cok sukur eli hafifti anlamadim🤲🏼
Beyziikoo Klncnrbhr Sincanda Neriman&Sadri Uysal kendilerinin kliniği var ben çok memnunum aklınıza gelecek tüm işlemleri yaptırdım fiyatları da piyasa ile aynı..
Klncnrbhr cryingbaby diş çekimi yaptırdığınızda hamilemiydiniz büyük ihtimalle bana da cerrahi müdahale gerekecek dişin yarısı içinde kalmış durumda
cryingbaby Klncnrbhr hayir degildim😞😞 ama 2 anestezik igne yapti, ancak uyuştum, ve dedigim gibi dikisleri kesiyi hatirlamiyorum eli hafifti
Bsragrsy Kızılayda Yılmaz KIRAN ankaradisestetik instagram profili aşırı aşırı memnun kaldığım bi doktor ben eşim görümcelerim herkes bu doktoru tercih ediyorlar. Güler yüzlü ve işini çok severek yapıyo canım tavsiye ederim