Sedamurat Xsxs beyaz akıntı genelde normal sayılır ama bilemiyorum şuan google dan bi araştırın isterseniz
Anne54 Xsxs bendede beyaz akıntı var selpağa gelince farkettim normalde gün içinde fazla akmıyor şüphelenip idrar verdim sonuçlarımı daha alamadım 1 2 gün içinde gidicem bakalım enfeksiyonmu arada koku oluyor bende sizde oluyormu ☹️
-mercimek- Xsxs benim de o şekilde beyaz akıntım oluyor ama kaşıntı yanma idrar yaparken ağrı ve şiddetli koku olmuyorsa endişe etme dedi doktorum normal yani canım.
Xsxs Sedamurat tesekkur ederm arastirdim ama kasinti yanma vs. diyor hicbiri yok belirtisiz de oluyor mu acaba bilemedim:(
Fatma_7 Enfeksiyon da yanma olur idrar yaparken. Mantarda ka beyaz koyu peynirsi bi akıntı gelir kokulu. Zaten yanma kaşıntı da oluşur.
Xsxs Fatma_7 iste ben de diger belirtiler yok o yuzden sasirdim belirtisiz de oluyor mu acaba diye teskkur ederim.
Xsxs Anne54 gecmis olsun insallah onemli bir sey yoktur . yok bende oyle bir sey olmadi idrar yolu enfeksiyonunda sarimsi geliyordu ama bu bembeyaz o yuzden sasirdim:(
Fatma_7 Xsxs benim de beyaz akıntım var o hamilelikten dolayı çoğu kadınlarda oluyor merak etmeyin yine de içinize sinmezse doktorunuza söyleyin 😊
Anne54 Xsxs bendede hiç sarımsı değil bembeyaz çok afadersiniz sümük gibi bişey inşallah yoktur hiçbirimizde bişey enfeksiyon tekrarlayan bişey derler ☹️
Fatma_7 Xsxs ben hamilesiniz ondan oluyor diye yazdınız sandım üşütmüş de olabilirsiniz hiç olmaz mıydı
Xsxs Anne54 insallah ama siz gebeyseniz normalmis hamilelikte arkadaslar soyledi icinizi rahat tutun☺