seri14 Kızlar 2. Ayımdayım sag tarafımda belimden başlayıp bacagıma vuran bir agrı var. Yatarken sagdan sola dönerken bile çok agrıyor. Bel agrısı için 4. 5. Aylarda başlar diyorlar ama yaşayan varmı
Happylif3 seri14 Bel değil o aslında canım siyatik ağrı. Rahim büyüyüp sinirlere baskı yaptıkça oluyor. Gittikçede artacak. Çareside yok
seri14 Happylif3 aslında kilom normal 2 kg falan aldım 2 dakika ayakta dursam hemen agrısını hissediyorum doğumdan sonra azalmış bir şekilde hatıra kalır umarım 😀
Selcanozr Haftdayım iyice arttı belimden dolayı sol ayağım kasılıyor uyumak için direniyorum ağrıya ama olmuyor cok kötü