umaydurununannesi Ilknur1 yok suan 16 haftalıgın degerım 3.5 du sımdı duzelmıs ama doktorum bır ay daha devam edelım ılaca dedı
Dryalp Ilknur1 endokrin doktoruna mı gideceksiniz gidin ilaç başlatacak 2.5altı olması gerek 4cu aydan sonra 3ün altı istiyorlar
Eda115354 Ilknur1 ben gebelik düşünmeye başladığımda doktora genel muayene oldum o zaman çıktı. Düzenli kullandım hamile kaldığımda da dozunu arttırdık. 10+3 hala devam ve ayda bir takip.