Ilknur1 bence yaptırılmalı , bebeğimin iyi olup olmadığını öğrenmeyeceksem zaten baştan anne olmak bana göre değildir … Gayet normal birşey neden bu kadar abartılıyor anlam veremiyorum… Bir kan vermek mi zorunuza gidiyor… Yaptırmayanlar diyorum tabiki çok başka şekilde düşüncesi olanlar diyorum