nazliakdag35 Kızlar son adet tarihime göre 10+3 üm ama ultrasyonda hep 1 hafta geriden geliyor yani 9+3 görünüyor hangi tarihi baz almam gerekiyor
cloverart nazliakdag35 ultrason tarihini baz almanız gerekiyor. 2. Gebeliğimde 10 gün geriden başlamıştık ona göre doğum oldu.
SofiB nazliakdag35 doktorun gördüğü şekilde ilerleyecek haftanız. Benim de ileri ve kendi sistemlerinde de değiştirdiler tahmini doğumun ona göre olacağını söylediler
Leylayunus nazliakdag35 bende ultrasona göre hesapladım iki hafta yanlişlk oldu şimdi tekrar 38 görnyrm
nazliakdag35 cloverart doktor ileride yakalayabilecegini soyledi ama her kontrolda ayni cikiyor 5,6 gün geriden geliyor sanirim boyle ilerliyecek
nazliakdag35 Leylayunus ilerki haftalardaa son adet tarihini yakalarlar dediler ama bilemiyorum nolur