⅔ gündür kasıklarımda sürekli olmasa da hareket anında batma ve ağrı hissediyorum, 22. Hafamdayım bebeğimin hareketlerini gün içerisinde aktif olarak hissediyordum fakat bu ağrıdan sonra az hissetmeye başladım ve dün hiç hissetmedim. Böyle bir durumla karşılaşan var mı bu haftalarda hareketlerde azalmalar normal midir?