threestar Bursa97 NST’ye 32’de girdim ilk kez, doktorum bu haftada baslatıyormus benim de sancım çıktı o yüzden 33’te tekrar giricem bu hafta yani. Sancı vs yoksa bir sorun yoksa 2-3 haftada bir çağırıyorlar sanırım ama benim sancılarım biraz yüksek çıktı
Bursa97 threestar bende zaten en son 33 te bir skinti yaşamıştım o yüzden gittiğimde doktorum sokmuştu birşey çıkmadı belkide o yüzden 37 de istedi bilemiyorum canım
DaisyMom Bursa97 aslinda nst gerekli birsey neden surekli istemiyor ki bende anlamadim.Bi sormak gerek doktorunuza🤔 ben 34.haftadan beri giriyorum.Gerci suan 35+2 olduk.Doktorumun muayene kapisinda 34.haftadan itibaren nst yaziyor.Ya da doktorunuzun sekreterinede sorabilirsiniz.Nst gerekli degil mi diye.
Minisannesi2904 Bursa97 ben 36. Haftada başladım 37 oldum bugün yarın yine giricem haftada bire düştü kontrollerim 36 ya kdr hiç girmedim tek bikere girdim 34 de oda aşırı sancım olmuştu gaz sancısı ve yalancı sancı çıktı 🥴
Bursa97 Minisannesi2904 bende 31 de birde 33 de girdim canım sancım olduğu için oda birşey çıkmadı doktorum 34 te kontrole çağırdı yani geçen hafta gittim ama istemedi birde skinti olmazsa 37 de gel dedi 38+4 te sezaryan olucam zaten
Ohaezgi Bursa97 banada sancım olmadığı sürece bağlamadı 2 kere sancım olmuştu o zaman bağladı 32 ve 35te. Bu cuma gün almaya gidicez bağlar mı bağlamaz mı bilmiyorum🤷🏻♀️
Bursa97 Ohaezgi Doktordan doktora değişiyor herşey inan anlamıyorum neye göre kime göre ama her doktor bir olmuyor demek burda bunu anladım ben 😊
Ohaezgi Bursa97 evet canım o yüZden burdaki söylenenleri çok takmamaya çalışıyorum sadece fikir alışverişi yapıyorum her gebelik farklı😇