tazegebee hamisanne33 Eymen ismi cok guzel bir isim ama son yillarda erkek bebeklerin yarisina eymen ismini koyuyorlar. cok klasiklesti. biz o yuzden vazgecmistik.
hamisanne33 Ebruuka aslında bende iki isim seviyorum ama eşim 2 isim zor olur diyor oyuzden kaldı tek isim
hamisanne33 tazegebee şuan bi çok isim öyle oldu yani çok tutulan isimler konuluyor benim cevremde sadece 1arkadasimin oglu eymen var başka yok