Didemhalil Merhaba arkadaşlar doğumum Mayıs’a denk geliyor emzirme sütyeni mi atleti mi alsam bilemedim? Tecrübeli olanlar ne onerirsiniz
ssuleeyuce Didemhalil ben ikisinide aldim bakalim hangisi kullanisli olcak 2 hafta sonra denicem insallah:)
DaisyMom Didemhalil ben ikisinide kullanmadim gereksiz goruyorum🙊 yarim atlet veya sporcu atleti cok rahat oluyor.Bir sure sonra kendi camasirlarinizi tekrar giyeceksiniz nasilsa.🤗
aeh ben ikisinide gereksiz buluyorum, esnek bir atlet olduktan sonra göğüs zaten rahatça açılıyor. Emzirme atleti adı altında tanesini en az 30liradan satıyorlar. Hiç gerek yok bence siz bilirsinz tabii
MinikKoala aeh ilk hamileliğimde asla gerek görmediğim birşeydi almadım sonrada almak nasip olmadı pişman oldum. Esnek şeyler terletiyor zaten ekstra terliyorsunuz ve pişik mantar olma riskiniz yğkseliyor ki ben oldum çünkü bebem aşırı memeye düşkündğ saatlerce bırakmazdı. Dışarı çoktan gerekti acil bebek ağladı örnek vermek zorunda kaldım bütünüyle atletimi alttan kaldırıp mememi vermek zorunda kaldım Buda her yerim ortaya döküldü demek oluyor 😀
Rabismomm4 Yarım atletler oluyor ben onlardan kullanmistim bu bebeğimde spor atletler var ondan kullanıyorum hamileyken başladım kullanmaya sütüm olsun diye rahat da oluyor
Hilalsny Rabismomm4 sutun olmasi ile sutyen arasindaki baglanti nedir tam olarak bilgim yokta bu konuda merak ettim
Rabismomm4 Hilalsny canım süt damarların gelişiyor ve sütün olması icin damarlar açılıyor normal sütyenler süt damarlarını topluyor ve süt oluşumunu önlüyor ben 3 hamileliğimde öyle yaptım bundada öyle yapıyorum 🌺
nimres Kesinlikle çok rahat edersiniz. İlk kızımda 3 tane emzirme atleti almıştım ve iyi ki de almışım. Şimdi tekrar 3 tane alacağım. Atlet olarak daha rahat ediyorum ben. Ama dışarda takmak için kaplı emzirme sütyen de almayı düşünüyorum denemek maksatlı ve daha toparlayıcı gösterdiği için.