Hayriye19 Bende var hemde gece uyutmayacak kadar.Bi insan uyuşukluktan dolayı ağlarmı vallahi artık ağladım.38. Haftamdayım bende geçen hafta başladı ödemden kaynaklıymış doktorum çok su iç dedi normalde 2 lt içiyordum en az 3 gündür su tüketimini arttırdım ve uyuşukluğum devam ediyor ancak bi tık daha yoğunluğu azaldı