Ebrumihrimah Meeerii bende ilk defa yaptım çokta memnun kaldım cumartesi akşam istedim Pazar öğlen verdiğim saatte getirdiler erkenden gidip sıra bekleme derdine son 😂💃💃
Gizem___ Meeerii geçen geldiğinde aynı zamanda 3markete de gelmişti ben filesi var diye bimden aldım çünkü küvet 30₺ file ortalama 20₺
Meeerii minik_kalbim bak cepte şok uygulamasıylada yapılabiliyormuş kapıda ödeme olarak böylesi daha mantıklı gidip beklemektense 😂
Gizem___ Meeerii doğuma birkaç ay daha varsa bence bekleyin mutlaka gelir. Ben kovayı şoktan küveti bimden almıştım.
Ohaezgi Meeerii ben aldım canım kullanmadım daha bebişim doğmadı ama diğerlerinin aynısı, balık desenli baya kalilteli kırılıp yamulcak gibi değil
Babyy1S Meeerii ben A101den almistim setin hepsine 37.50tl vermistim şokdakiyle aynı kalitesi bence al ben kullaniyorum gayet güzel iş gorur o kadar para vermeye grk yok bir kuvete şokdan al daha mantikli
KaranIlgarmom dilaradurmazz cepte şoktan bende Alicam onu ama muslin örtü alt açma bezi de almak istiyorum onları da alsam pembe felan yollarlarmi acaba renk seçeneği yok çünkü oğluma pembe ne bilim istemem heralde
Meeerii KaranIlgarmom alt açma nasıldır bilmiyorum youtubeda video çeken birinden görmüştüm a101’den almış oda alt açma setini pek memnun değilim naylon gibi sanki diyordu ama bilmiyorum 🤷🏻♀️ o yüzden onlar için gidip bakmak daha mantıklı bence
Meerryy Ben de şimdi burda görüp sipariş verdim kapıda ödeme ile bakalım yarın gelcek inşallah güzeldir 😁
KaranIlgarmom dilaradurmazz notlara belirttim pembe kesinlikle istemediğimi ama umarım dikkate alırlar yarın teslim edecekler zaten olmassa pembe geleni gder Çarşamba sabab değiştiririm ☺️☺️☺️
Zeynep-aa Meeerii eskiden küvet mi vardı mavi leğen de yıkandık😂 bende alacağim elbet iş görür yani 😊
anneliginmatematigi Meeerii ben de ordan aldım, dışarıdakilerin yarı parası. Kovası ve maşrapası kalmamıştı onları dışarıdan aldım sadece. Ama bebek küveti zaten en fazla 1 sene kullanılır ne kadar memnun olunmayabilir ki?