Kızlaar sizlere bir sorum olucak, şok markette çarşamba günü bebek-çocuk ürünleri geliyor küvette var maşrapa ve kovasıda acaba aranızda daha önceden geldiğinde alan kullanan memnun olan ya da olmayan var mı? Biraz araştırma yaptım mağazadakilerinden farkı yok gibi fiyatıda gayet uygun ama emin olamadım.