Yasemin0728 nkt7- ben sabah 10 da kan verdim canım elime barkod verdiler akşam üstü saat 4 buçukta sonuç çıkmıştı barkodla girip baktigimda
Asx Yasemin0728 barkodla nerden baktınız acaba. E nabız üzerinden bir gün sonra sonuç görürdüm artık gidip sonucu almadan göremiyorum