zeyzey87 canım pamuk olanları var onlardan kullanmalısın bence yün ağır olur bebek için ilk 3 ay üstüne örtemiyorsun bile korkudan ya altında kalırsa diye battaniye ile geçiştiriyorsun beimki 6 aylık oldu 2 aydır yorgan altındayız ama yorganım hafif ben english home dan almıştım çok ta kaliteli ve menmunum bakabilirsin %100 pamuk herşeyi