Merve6185 Güzel annelerimiz 17+6 haftam ama bebeğim hiç kıbırdamadı o güzel duyguyu hissetmek istiyorum tecrübe sahibi annelerimiz yazabilir mi bebeğim erkek.
Gulsrml Merve6185 ilk gebeliğiniz ise 20.haftadan sonra anca hissedersiniz bende 16+6 yım bende de daha bişe yok 🤭
1haziran Merve6185 cnm ilk bebeğinse normal bnm ikinci hamileliğim 16. Haftamda doktorum hissettin mi diye sordu bende baloncuk patlaması şeklinde dedim sadece net şekilde şimdi hissediyorum 20. Haftadayım normal yani seninde daha hissetmemen
Selinbam Merve6185 ben ilk 18 de hissetmştim merak etme 22. Haftaya kadsr bile hissetmeyen var sonra bol bol hissetceksin bak bzimki şimdi uyutmuyo insanı😊🧿🌸
Medine_25 Merve6185 Tedirgin olma canım benim de ilk hamileliğim biraz önce net hissettim 20 +4 olduk gece döndüğü için bende erkek bebek annesiyim🥰
Mlsa2530 Merve6185 aynı hafta ve gündeyiz bende henüz belirgin bir hareket hissetmedim 2 gündür kıpırtı gibi oluyor ama gaz mı bebek mi emin olamadım
Birkiz Merve6185 16 +5 benımde 1 hafta önce sankı hissettim gıbıydı ama 1 hafta geçti üstünden bş daja hıssetmedım 2 gebelık benımde kıloluym. Sende hıssedersın merak etme sorun yoktur
Kbrarz Merve6185 canim ilk gebelikse cok normal.ilk gebeligimde 18.19 haftalari buldu hissetmem simdi ikinciye hamileyim 15 haftalikken basladi.buda karin kaslarinin ilk gebelikte sert olmasindan acilma olmadigindan dolayi oldugu soyleniyo ki yasayan ikinci gebeliklerini anneler daha erken hissedip ilk gebelikte daha gec hissediliyo.😊
AlevY Çok normal hissetmemeniz daha cok küçükler:) Benim ikiz ama hiç oyle pıtırcık baloncuk gibi kipirdanmalar hissetmedim. 20 ci haftada direkt hareketlerini hissettim:) Sonra zaten güçlenerek artıyo hareketleri
ZEhrA_94 Merve6185 ben tam 17. Haftamda kayma olarak hissetmeye başlamıştım ama tam net olarak 20-21 haftalarda hissedersin canım
Minnakkannesi Merve6185 ilk gebelikse geç hissetmeniz normal ben ilk gebeliğimde 21. Haftada hissetim ama ikinci de karın kasları gevşediği için daha erken hissediyorsunuz ikinciyi 14. Haftada hissetmeye başladım suan bizde 17+6 yız net hissediyorum 🤗 korkulacak bir durum değil 🤗