Nergs199 Slm kızlar bugün doktora gttim 6+5 günlük bebeğim kalp atışlarını duyduk .yalnız doktor kan degerlerimde troid yani guatirin yüksek dedi buda bebeğin düşük olmasına ya zeka geriligine yol acabildigini soledi .bnim gibi bu değeri yüksek olan var mı bna yardımcı olabilirmiisiniz.
Aysehatun Nergs199 ilac vermedi mi doktorun bu denli konusmasi yanlis benim 16.haftamda yukseldi 4,66 idi doktorum dahileyeye yonlerdirdi triod ultrasonu cektirdim temiz cikti dahileye doktoru tamamen gebelikten kaynakli dedi yukselen degere gore ilacin mgsini belirliyor bana 50 mglik ilac verdi sabahlari ac karinana aliniyor uzerinden 1 saat gecince yemek yiyebiliyorsun bu cok normal her gebe yasiyor benim onceden boyle biseyim yoktu tamamiyle gebeliktenmis herseyimizi paylasiyoruz eger ilaci kullanmazsak zararli dedi doktorum suan 18 haftalik hamileyim
Deletedmom71 Nergs199 ben de 6 haftalık hamileyken tiroidim yüksek çıktı. Daha önceden herhangi bir tiroid rahatsızlığım yoktu gebeliğe bağlıymış. Ama doktorum bu şekilde konuşmadı tabii ki. Endokrinolojiye gitmemi söyledi. Senin değerlerin kaç çıktı ki? 4,71 di benim. Yüksek olması demek yeteri kadar bebeğe tiroid hormonu salgılanmıyor demek. Evet beyin gelişimi ve zekası için tiroid hormonuna ihtiyaç var ama büyük bir sorun değil bu şekilde korkutması çok yanlış bence. Bana Bi hap verdiler tiroid hapı. Ek takviye alıyorum yani tüm gebeliğim boyunca kullanacağım. Her ay kan veriyorum kontrol ediyorlar zaten kullandıktan 10 gün sonra 1.60 lara falan düştü. Yani 2.50 un altında olması gerekiyor sağlıklı bir gebelik için. Şuanda her şey normale döndü. Sen de bir an önce takviyeye başla. Üzülme canını sıkma. Doktorunu da bi daha düşün bence..
Esrglr Nergs199 bende 5 haftalıkken çıktı. 4.30 lardaydı. Doğuma kadar kullandım ilavı çok şükür bi olmadı😊
BuseArac Nergs199 ya doktorun saçmalamış. Ben doğuştan tiroid hastasıyım ve şuan 24 haftalık hamileyim. Guatr ilacı kullanıyorum ve çok şükür bebeğim gayet sağlıklı. Dediğim gibi benimki doğuştan ama gebelik guatrı da çok yaygın olan bişey. Bence doktorunu değiştir canım
Nergs199 Aysehatun tesekurler beni bilgilndrdiginiz için çok saol un. İlaç faln vermedi dahiliyeye yonlndririm faln dedi sonra üzerinde de durmadı .bide özel hastane yani ilk defa gttim pişman oldum .yarın devlet hastanesine dahiliyeye gdicem ınsallh ilaç verir de düşer degerim
merwerkan1903 Aysehatun bendede gebelik troidi cikti 25 mcglik ilac werdi 10 haftalik gebeyim siz ilaci ictikten bir saat sonra yemek yiyebilirsiniz yazmissiniz fakat ben gozumü aciyorum aksama kadar istifra eden biriyim ilaci icer icmez birseyler yemek zorundayim yoksa daha da istifra ediyorum.bir zarari olurmu hemen yemenin?ama yemezsemde 2 dk sonra o ilacı cikartirim
Nergs199 Deletedmom71 kesinlikle cokk güzel yazmissiniz içimi ferahlattiniz bnim değerim 4.11 çıkmış . O doktorada bugün ilk defa gttim özel hastaneye . Değer yüksek dedi dahiliyeye yonlendryim faln dedi sonra üstünde de durmadı .Bnde yarın dahiliyeye gdicem bakalım yoksa içim içimi yiyor .zaten mart ayında bi düsugum olmuştu şimdi hepten evham yapıyorum 😥
BarBeyzazer Benimki 8.3 ilk aydan beri ilaç kullanıyorum korkma tahlil sonuçlarınla dahiliye doktoruna git ilaç yazar Düzenli kullanıldığında düşer
Nergs199 BarBeyzazer çok tesekurler bilgilndrdiginiz için içim rahatladı biraz burdaki yorumları okudukca. Yarın gdicem ınsallh yazarlar ilaç ta düşer degerlerim
Deletedmom71 Nergs199 dahiliyeden ziyade endokrinolojiye gidebilirseniz daha iyi olur hormonlara bu poliklinik bakıyor çünkü. Ama dahiliyecilerde yardımcı olabilir tabii ki. Merak etmeyin çok erken farkettiğiniz için sorun olmaz şuan biz 13+3 olduk maşallah sağlıklı yani 🙂 ama kesinlikle ihmale gelmez hiç aksatmadan gidin
Rkshsyn84 Bnm hamile kalmadan öncede vardı ilaç kullaniyördüm hamilelikte yükselti ilacımı ve düzenli şuan 32 haftalik olduk şükür endokrin drna çık geç kalmadan ilk 3 ay önemli canim
Nergs199 Rkshsyn84 endokrin doktoru özel hastanelerde mi var Bn hiç duymadım hangi bölüme griyor tam bilmiyorum
Aysehatun Nergs199 Rica ederim kesinlikle baska bi doktora gorun ilac verir muhtemelen ama ihmal etme yarin git eger ilac kullanmaz ise teklikeli dahiliye ilgilenir anlatirsin durumu hamilelerde tsh degeri 2,5un altinda olmasi lazım
Eliffce Benim tiroidlerim yok ameliyatla alındı 2 dir tsh değerim cok yüksek cıktı aslında yüksek olması hiç iyi değil ama ilac dozum yükseldi sakın ihmal etmeyin arkadaslar
Esra___ Eliffce benim de alındı cnmm gebeliğimi ilk öğrendiğimde 5 haftalıktı ve tsh 8 olmuştu şimdi 16 haftalık gebeliğim tsh 0,019 çıkıyor Dr normal diyor sizin kaç çıktı
BarBeyzazer Nergs199 düşüyor canım ilaçla hiç evham yapma tiroid çok yüksek olup uzun süre müdahale edilmediği taktirde sıkıntı yaratır korkma 😊
Aysehatun Nergs199 o bolum yoksa dahiliyede ilgileniyor, beni kadin dogum doktorum dahileyeye gonderdi ozel hastaneye gidiyorum en bastan beri dahiliye gayet guzel ilgilendi ilk triod ultrasonu cekti bi sorun cikmadi tamamen gebelikten kaynakli dedi doktorum 50 mglik ilac verdi hamilelik boyunca kullanicaksin dogumdan sonra kullanmak yol dedi kesinlikle ihmale gelmez ilac kullanmaz isek kotu olur dedi doktorum ilacin bi zarari yok aklinda bulunsun
sarya21 Nergs199 endokrin sanırım çok nadir özel de var ben mersindeyim burada özelde yok benimde 13. Haftada tsh çok düşük çıktı zehirli guatır dedi dr ilaca başladım sonra kendi dr ma gittim o ilacı hiç önermedi bıraktım (propycil) yarın tekkrar bir endokrin prof na gideceğim bu arada Tsh hala çok düşük 15. Haftadayız genelde devlette ve araştırma hastanelerinde endokrin var
Aysehatun merwerkan1903 benim doktorum ilaci ictikten en az 45 dk 1 saat sonra yemek yemelisin dedi bende o yuzden alarm kuruyorum kalkip sabah iciyorum sonra yatiyorum daha sonra kahvalti yapiyorum birde doktorum ayni saatte almalisin her sabah dedi,bence sende doktoruna sor cunku hep gordugum bu sekilde hic ardindan yemek yenildigini duymadim ilac bu sekilde kullaniyor seni anliyorum bulantin oldugu icin ama ilacin kullanim sekli benim dedigim gibi biz ne desek suan kullanim sekli icin ama bence doktoruna sor cunku her doktor uyariyor yemek icin 45 dk 1 saat gibi
merwerkan1903 Aysehatun bana sadece sabahları aç karnına ic dedi o kadar baska birsey demedi.yani ben o kadar beklersem ilaci 2 dk sonra cikaririm hicbir anlami olmaz.yinede doktoruma sorayim tesekkur ederim
Ekimannesi merwerkan1903 aç karnına iç demek, 1 saat midende hiç bir şey olmadın demek, yani aç içip hemen yemek yiyince aç olmuyosun, doktorun bunu demek istemiştir, eğer hemen yemek yersen ilaç etkisini gösteremez..
Aysehatun merwerkan1903 kesinlikle sor canım ilac etkisini ac karnina gosteriyor bence bana özellikle ac dedi ve burdada okudum ayniydi yemek yeme olayida
Zeynepsara Benimse 7 cıktı troidim cok korktum bende duyduguma göre cocukda zeka geriligi beya cocukta kötü etki ediyormuş cocugumw bi zarqr verdım mi siye merqk ediyorum ama bunu anlayamacagımızı söyledi doktor ilac tedavısına başladım sabah ac karnınq ıcıyorum ama sizin dediginiz gibi 1 saat sonra yemek yemıyorum beklemıyorum okadar ilacımı icip kahvaltımı hazırlıyorum bu konuda doktoeum bişey dememişti
Aysehatun Zeynepsara bana öyle dedi ve burdaki çoğu kisi ayni sekilde kullanıyor yani midende bisey olmamasi lazim,ikac ac karnina etki gosteriyor kesinlikle sormalisin doktoruna
merwerkan1903 Ekimannesi işim zor o zaman uyanir uyanmazistifra ederim 5-10 dakika icinde birsey yemezsemde durmadan istifra gelir artik birsey kalmiyo kan geliyo biraeyler yemezsem de🙁 tokken daha az istifra ediyorum doktorum eminim bir caresini bulur cok tesekkur ederim yinede