Esra357 doktorunuza danısıp ondan imzalı izin belgesi almanız gerekiyor. Disçiler kabul etmiyorlar. Benimde dişim ağriyor doktorum cuma gunu izin yazdı izinde ne şekild etedavi edilebileceği yazıyor. ben yarın gidicem kabul ederlermi bilemiyorum. 27+4haftalık oldum. Ve ayrıca hamilelikte kullanılabilen parol var doktorumda kullanabilirsin dedi. Ben ilac kullanmamak icin dişim ve yanağım arasına karanfil sıkıştırıyorum.