Momandbabyy Merhaba kızlar henüz 11 haftalığız. Bugün sürekli sol tarafımda batma şeklinde ağrılar oldu. Nedeni nedir bilen ya da yaşayan var mı?
Gzc19 Momandbabyy bende 16+3 günlüğüm benimde sağ tarafımda oluyo batma sanırım rahimimiz büyüdükçe oluyo bilgisi olan yazarsa çok iyi olur 🥰
Momandbabyy nzlm45 Enfeksiyonum var evet ama ağrısını çok iyi biliyorum maalesef. Evlendiğimden beri geçmedi. Bu başka bi batma gibi o yüzden sormak istedim.😊
Momandbabyy Gzc19 Teşekkür ederim ben de öyle okumuştum. Doktor randevum bu hafta içinde ona da soracam tabi. Ama işte konu hassas olunca insanın içi içini yiyor🥰