aslitellioglu_07 ezgikartal ben canım adetimin beşinci günü kolemen başladım o bitti yumurta gelişti ama milimini unuttum geliştikten çatlatma iğnesi vuruldum göbekten 10 gün somra idrar testinde çift çizgi gördüm şu an on haftalık hamileyim
Msydn6 ezgikartal ilk gebeliyim bu şekilde olmuştu canım pcoluydum düzensiz yumurtluyordum denk getiiremiyorduk felan sonra ilaca başladık ve ilk deneme de ilk kullanmada gebe kalmıştım şükür bir sorunum olmamıştı şuan oğlum 20 aylık şükür ve ikinci gebeliğim bu gebeliğimde kendinden oluverdi Rabbim nasip etti 🤗🌸
Bagiye Femera + çatlatma iğnesi oldum. 1. Deneme başarısız oldu. 2. Ay tekrar olduk oldu çok şükür sağlıklı 35+3 haftalık olduk
ezgikartal Bende de pkos var da doktorum bu sekilde deneyelim yumurtan yeterli boyuta gelmiyordur ve catlamiyordur dedi adet olmami bekliyoruz adette olmuyorum simdi 😢 adet olsam 2 veya 3 uncu gunu gidicem doktora ama….
ezgikartal Asya178 daha olmadim ki. Adet bile olamadim klomene baslayim da yumurta takip edelimde ignemi olayim….
Asya178 ezgikartal femare klomenden daha etkili bir hap.onu tavsiye ederim yine de doktorunuz ne derse ama klomen yerine onu isteyin çatlatma iğnesi olarak da otrivelle öneririm çok güçlü ilaçlar