Bagiye Kızlar zaman yaklaşıyor. Burda okuduğum kadarıyla doğum başlamadan önce adet sancısı gibi sancı oluyormuş. Bazen karnım kasıklarım ağrır gibi acaba adet döneminde böyle mi ağrıyordu die düşünmeye başladım. Resmen stresten adet ağrısını unuttum. 🙂🙂
Oglakdorukcum Bagiye çektiğin adet ağrısını 10 la çarp canım ne hissttiysen daha baskın seklınde hisediyorsun
Bagiye Senayyalcin ya çok sancılı geçiyor demek ki doğumdan sonra azalır adet ağrısı diyor büyükler ne kadar doğru bilmem 😅
Bagiye Oglakdorukcum anlamamak mümkün değil o halde . Hiç bir belirti yok zaten daha doğuma var çok şükür ama böyle bilgilenmek ne kadar güzel. Her konu konuşuluyor 🙏